لباس مردانه سفید

رنگ سفید نماد پاکی و تعالی است؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید حس توازن و تناسب داشته باشید رنگ سفید را به لباس‌هایتان اضافه کنید. پیراهن سفید مردانه با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید ، کار .... در همه این موقعیت‌ها و مناسبتها میتوانید به پیراهن سفید اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را در استایل زیبای خود و چشمان دیگران ببینید. این پیراهن با بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

رسمی ترین پیراهن مردانه، به رنگ سفید است.

پیراهن مردانه طوسی

مهم ترین مولفه در استایل کژوال لباس مردانه طوسی رنگ هستند. اگر شما قصد دارید رنگی خنثی و درعین‌حال آراسته و مناسب انتخاب کنید به رنگ طوسی اعتماد کنید، شما میتوانید آنرا در یک مصاحبه کاری و ملاقات های شغلی بپپوشید.

منبع: هررنگ برای ما چه پیامی دارد؟

 

کت‌وشلوار سرمه‌ای مردانه ازجمله انتخاب‌های جذابی است که هم برای استایل خیابانی و هم برای استایل رسمی مناسب استکت‌وشلوار سرمه‌ای با پیراهن مردانه سفیداز معدود کت‌وشلوارهای مردانه ای است که  به همراه پیراهن شیک مردانه برازنده هر مردی باهر رنگ و وزن و قدی هست. سنگینی رنگ سرمه‌ای سبب شده است که این کت‌وشلوار  با پیراهن سفید مردانه چه در طرح‌های برند و چه در دوخت‌های معمولی موجود در سطح بازار برای هر مردی برازنده و شایسته باشد. این کت‌وشلوار استایلی آسان محسوب می‌شود؛ زیرا که می‌توان به‌راحتی آن را با پیراهن شیک مردانه در بسیاری از موقعیت‌ها و در هرزمانی به تن کرد. دغدغه بسیاری از آقایان این است که استایل مناسبی برای تمام فصول سال داشته باشند و بدانند که چگونه کت‌وشلوارهای شیک مجلسی و اسپرت را با پیراهن مناسب ست کنند. هم‌چنین برای بسیاری از آقایان اهمیت دارد که بدانند با کت و شلوار سرمه ای باید با چه پیراهن مردانه ای چه نوع رنگ کفش اکسسوری و کیفی را استفاده کنند.

کنتراست و ترکیب تناژ رنگ‌های مکمل و خنثی همگی باید در استایل رسمی باکت و شلوار متناسب بارنگ طبیعت باشد هم‌چنین لازم است که این انتخاب درنهایت ظرافت و دقت نظر انجام گیرد. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود که از راهنمایی‌های است استایلیست و فشن بلاگرها درست کردن پیراهن مردانه و طراحی استایل کمک بگیرید.

نکته‌ای که در مورد کت‌وشلوار سرمه‌ای وجود دارد این است که این کت‌وشلوار هم مدرن است و هم کلاسیک و هم با طیف‌های بسیاری از لباس‌های گوناگون ست می‌شود.

منبع: همیشه جوان و جذاب با کت و شلوارسرمه ای مردانه

کت شلوار خاکی تیره

همانطور که از اسمش پیداست مناسب روزهای سرد وتیره پاییز است . اگر میخواهید از کسالت روزهای سرد سال بکاهید  . شما با پوشیدن این رنگ کت و شلوار میتوانید تعریف جدیدی از شیک پوشی را ارائه دهید . در انتخاب تناژ رنگ خاکی  باید به هارمونی پوست و مو و رنگ چشمانتان با رنگ کت وشلوار دقت کنید.

 

کت و شلوار کرمی با چه لباس هایی ست میشود؟

پیراهن مردانه در طیف های روشن آبی

تناژ سرد رنگ آبی به خوبی میتواند با تناژ گرم رنگ خاکی کنتراست زیبایی ایجاد کند . زیبایی ترکیب رنگ آبی آسمانی را به همراه رنگ خاکی روشن به خاطر داشته باشید  و از آن در ساخت استایل خود بهره بگیرید . در انتها نیز میتوانید با افزودن یک کفش چرم قهوه ای به استایل خود زیبایی را به بی نهایت برسانید.

 

ترکیب کت و شلوارکرم با پیراهن سفید

همانطور که در بالا تر گفتیم شما میتوانید با استفاده از یک پیراهن سفید مردانه از تناژ گرم رنگ خاکی کاسته و کنتراست استایل خود را به تعادل برسانید. پیراهن سفید این قابلیت را دارد که در فصل سرد با کت و شلوار خاکی و به هنگام فصل تابستان با کت و شلوار کرمی روشن ست شود . 

 

منبع: آیا میدانید بهترین کت وشلوار برای تابستان کدام است؟