گارانتی های ارائه شده توسط شرکت سازنده کولر باعث، کاهش هزینه سروس کولر گازی و تعمیرات احتمالی آن برای چند سال اول استفاده از آن شده است. البته سرویس کردن کولر ها در دوره های منظم باعث می شود تا افزایش طول عمر آن می شود. انجام سرویس درست ، شما را ا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیرات بی نیاز می کند. برای مثال: اگر فیلتر هوای کولر گازی مرتب تعویض و یا تمیز شود هزینه های انرژی را از پنج تا پانزده درصد کاهش می دهد.

سرویس پکیج ، برای تهیه آب گرم مناسب و همین طور داشتن دمای متعادل و گرمای لازم در فصل ‌های سرد از ویژگی های اصلی هر خانه‌ای می باشد. پکیج ‌های دیواری به یکی از پر کاربردترین وسایل گرمایشی خانه های محسوب می شود. مزایای که این دستگاه دارد به مراتب از مزیت های شوفاژ و موتورخانه زیادتر است.

سرویس کولر‌های آبی باید هر سال بررسی شوند و بعضی از بخش‌های آن مانند: پوشال‌ها، حتما عوض شود. پوشال‌ها، محل مناسبی برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌هاست. این باکتری‌ها و قارچ‌ها که در طول زمستان بین بافت پوشال ها قرار می گیرند، زمانی که آب روی پوشال‌های کولر آبی جاری می شود، باعث ایجاد بیماری های تنفسی و بوی ناخوشایند می شوند. پوشال کولر قیمت چندانی ندارد و بهتر است هر سال عوض شود.

منبع:فناوران سرویس،fanavaranservice.com