x تبلیغات
retrika

زردچوبه برای لاغری

 زردچوبه برای لاغری شکم و کاهش وزن فواید بسیار زیادی دارد. با ما همراه باشید در این مقاله خواهیم گفت چگونه استفاده از زردچوبه می تواند به افرادی که از اضافه وزن رنج می برد، کمک کند.

 
 
نبض ما– زردچوبه، حاوی یک ماده فعال که کورکومین نام دارد. کورکومین به دلیل تاثیرات مثبتی که بر سلامت دارد می تواند به کاهش وزن و لاغری سریع با هدف رسیدن به وزن ایده آل کمک کند. تحقیقات علمی درباره خواص زردچوبه برای لاغری شما را شگفت زده می کند، با ما همراه باشید.
 
ادامه مطلب

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام خانه به دوش

 دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام خانه به دوش

 

( تیتراژ پایانی سریال خانه به دوش )

 

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام خانه به دوش

 

 

 

ادامه مطلب

پاکسازی ریه افراد سیگاری با روش و ترکیب گیاهی موثر

 مدتی از عمرتان را با سیگار و دود سپری کرده اید و حالا برای بازگشت سلامتی و پاکسازی ریه هایتان نیاز به راه درمانی موثر دارید. نوشیدنی گیاهی برای “پاکسازی ریه” های دود گرفته. این دستورالعمل فوق العاده که در این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت به راحتی ریه هایتان را در عرض 3 روز پاک میکند، 

ادامه مطلب

تاثیر سیگار کشیدن بر ریه‌ها به روایت تصویر

 سیگار کشیدن آثار کوتاه مدت و بلند مدت مختلفی بر ریه ها دارد که از سرفه، سرماخوردگی، و خس خس سینه خفیف تا موارد شدیدتر مانند آسم، سینه پهلو، آمفیزم، سرطان ریه و مرگ را شامل می شوند.

سیگار کشیدن یکی از دلایل اصلی ابتلا به سرطان محسوب می شود. این عادت مضر ریه های انسان را با مواد شیمیایی مختلفی آلوده می کند که می تواند موجب ابتلا به سرطان و در نهایت مرگ شود.
 
 
ادامه مطلب

چگونه می شود ریه ها را تمیز و پاکسازی کرد؟

 سعی ما بر این است که ریه افرادی که سیگار می کشند و یا دچار مشکلات تنفسی هستند را با دستور ساده و تاثیر بی نظیر پاکسازی کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باید بدانید که علاوه بر پاکسازی دستگاه گوارش که خیلی ها آن را 
ادامه مطلب

دانستنی‌های سلامتیریه سیگاری ها قبل و پس از ترک سیگار چه وضعی خواهد داشت؟ در نت‌نوشت بیشتر بخوانید:

 تاثیرات مخرب سیگار بر کل اعضای بدن بر کسی پوشیده نیست ولی وقتی نوبت به دستگاه تنفسی و ریه سیگاری ها می‌رسد حقایق وحشتناک تری از مضرات سیگار روشن می‌شود. به محض کشیدن سیگار مواد شیمیایی به لایه ظریف نایچه‌ها وارد می‌شود 1/

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد