x تبلیغات
retrika

گیربکس اتوماتیک و نحوه عملکرد آن

 به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.

ادامه مطلب

معرفی انواع هواکش صنعتی

  

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور 

ادامه مطلب

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

 به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.

ادامه مطلب

مشاوره مهاجرت به کانادا

 چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

ادامه مطلب

ویزای کانادا

 مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

  

ادامه مطلب

نکات مهم درس هفتم علوم دوم دبستان

 سوخت:

 
موادی مثل نفت، گاز، گازوئیل و بنزین را سوخت می‌نامیم.
 
سوخت‌ها میلیون‌ها سال پیش، از بقایای جانوران و گیاهان مرده در زیرزمین به‌وجود آمده‌اند.
 
در اثر سوزاندن سوخت ها گرما به‌وجود می‌آید.
 
 
ادامه مطلب

جواب بازی آمیرزا| تمام مراحل از ۶۴۵

 بازی آمیرزا هنوز جزء ترندهای بازی هاست. جواب‌های بازی آمیرزا را می توانید در سایت پرسشینو بخوانید. حل مراحل آمیرزا را برای شما آسان تر خواهیم کرد.

 
 
به دلیل جذابیت بازی آمیرزا، تیم پرسشینو قصد دارد تمام جواب های بازی آمیرزا را فعلا در دو قسمت برای شما در پرسشینو آماده کند.
 
شما می توانید به جواب های بازی آمیرزا از مراحل ۱ تا ۶۴۵ را در قسمت اول این محتوا که در سایت هم خواهید دید را، با کلیک بر روی عبارت ” جواب بازی آمیرزا ” به آسانی دسترسی داشته باشید.
ادامه مطلب

ارائه خدمات باربری در شهرک غرب

 باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 

ادامه مطلب

انواع مختلف کیف کمک های اولیه

 تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.

ادامه مطلب

هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه

 هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ، برای هر مناسبت هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از جمله: هدیه های سفارشی برای نمایشگاه ها، هدیه شخصی ارزشمند برای دوستان و همکاران. به عنوان یک کارفرما، از تلاش سخت کارمندانتان قدردانی کنید. برای کارمندان مهم نیست که چقدر برایتان اهمیت دارند اما یک هدیه کوچک همیشه لبخند بر چهره می سازد. استفاده از هدیه تبلیغاتی ایده خوبی برای خلق یک لبخند است.  

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد